Kongres Magazine: Intervju z Dijano Taborin, Produktni vodja organizacije dogodkov

Kako bi se predstavili nekomu, ki vas ne pozna?

Sem vodja MICE oddelka v podjetju Go Green. Po naravi sem optimist, ki se z vsako oviro poskuša soočiti s pozitivno energijo. Zelo uživam tudi v novih izzivih. Z velikim entuziazmom se lotevam načrtovanja različnih vrst projektov, od izvedbeno (logistično) najbolj zahtevnih pa do vsebinsko edinstvenih, katerih eminentni udeleženci so vajeni najboljših scenarijev. Sem diplomirana ekonomistka in imam ogromno izkušenj z organizacijo dogodkov doma in v tujini. Najbogatejše izkušnje imam na področju turizma. Ustvarjam programe za podjetja, organizacije in posameznike, vedno z velikim poudarkom na učinkovite rešitve. Pri svojem delu v ospredje postavljam drzno kreativnost in v zamisli vključujem tudi presenečenja. Menim, da se skrivnost uspešnega dogodka skriva v skrbi za vsako najmanjšo podrobnost.

Kakšna je vaša ljubezenska zgodba s svetom dogodkov?

Že kot najstnica sem se z velikim veseljem posvečala organizaciji najrazličnejših dogodkov. V srednji šoli sem se z eno od profesoric lotila dobrodelnega zbiranja igrač za otroke v bolnišnici in že takrat odkrila ljubezen do organizacije. Uspešno zgodbo je takrat prepoznala tudi naša največja komercialna televizija, ki je dobrodelnemu dogodku namenila prispevek v dnevno informativni oddaji. Tako kot takrat mi še vedno vsak uspešno izpeljan dogodek da nov zagon in me napolni z energijo.

Kako je na vaše podjetje in vaše preživetje vplivala epidemija koronavirusa?

Čeprav smo konec leta 2019 in na začetku leta 2020 spremljali dogajanja po svetu in Evropi ter razmišljali o posledicah, takšnih razsežnosti v Sloveniji nismo pričakovali. Odpovedi in prestavljanja dogodkov ter turističnih, poslovnih in protokolarnih prevozov so zahtevali spremembo poslovnega načrta podjetja Go Green. Lastnik in direktor Blaž Ahčan se je v spremenjenih okoliščinah odločil, da je potrebno hitro ukrepanje in reorganizacija podjetja. Skupaj z ekipo je preoblikoval poslovne cilje in fokus usmeril v iskanje novih rešitev in priložnosti. Kljub temu, da prevozov in dogodkov nismo izvajali, smo se odločili, da delamo naprej, da delamo od doma. Nismo želeli čakati, ampak smo bili proaktivni. Posvetili smo se komunikaciji z obstoječimi poslovnimi partnerji, pripravi vsebin za spletno stran in socialna omrežja, oblikovanju novih produktov poslovnega najema vozil in dogodkov. Posebej smo ponosni na uspešno dolgoročno sodelovanje z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje, ki smo ji v času epidemije nudili pomoč pri koordinaciji in izvedbi prevozov računalniške opreme in hrane.

Menim, da je prav prilagodljivost v strateškem razmišljanju in celotnem delovanju ena od ključnih prednosti podjetja Go Green. Prilagojene storitve, ki smo jih s sodelavci zmogli nuditi v nedavnih nepredvidljivih okoliščinah, so le še dodatno okrepile zadovoljstvo in zaupanje naših naročnikov. Podjetje je v preteklosti veliko truda vlagalo v individualen pristop ter prilagajanje željam naročnikov, kar smo v trenutni situaciji še nadgradili. Vzpostavili smo še bolj dejavno in učinkovitejše sodelovanje z obstoječimi poslovnimi partnerji, tako kupci kot dobavitelji. Skupaj smo razvili tudi že nove ali osvežene poslovne produkte ter rešitve.

Koliko časa lahko zdržite karanteno kot podjetje in kot posameznik?

Z optimizacijo in znižanjem stroškov, reorganizacijo poslovnih procesov in nadgradnjo že tako varnih individualnih prevozov gostov ter oblikovanjem novih produktov poslovnega najema vozil smo uspeli zadržati podjetje v pogonu. Sedaj vidimo priložnosti v organizaciji manjših dogodkov, motivacijskih oz. »incentive« dogodkov, poslovnih srečanj in večjih spletnih konferenc. V sodelovanju z Ekonomsko fakulteto v Ljubljani smo v juniju 2020 uspešno izpeljali konferenco na spletu. Kljub temu, da smo odločni, da gremo naprej še močnejši, pa je uspešnost podjetja odvisna tudi od epidemiološke slike doma in po svetu, torej od vseh drugih zunanjih dejavnikov, na katere ne moremo v celoti vplivati. Še vedno nam ostaja naša poslovna prožnost, saj menimo, da je proaktiven in pozitiven pristop edini pravi način za prihodnost.

Kako ste zadovoljni z dosedanjimi ukrepi države? Kaj bi se dalo izboljšati?

Verjamemo, da čakanje ni rešitev, zato si želimo več ukrepov, ki bi delovali po logiki spodbujanja dela, prilagoditev obstoječega delovanja, spodbujanja napredka in razvoja. Gledano dolgoročno čakanje ne bo rešilo naše panoge. Treba je vlagati v rešitve, ki bodo ponovno zagnale industrijo, ter delati na promociji in trženju Slovenije kot destinacije, ki je varna in primerna za srečanja.

Kako se bo zaradi virusa spremenila esenca organizacije dogodkov – druženje?

Ljudje imamo potrebo po druženju, saj smo socialna bitja; druženje je del nas in tudi gonilo razvoja. Prepričana sem, da nas veliko komaj čaka, da se ponovno začnemo aktivneje srečevati tudi poslovno . Navade ljudi se bodo spremenile in verjamem, da bo ena od naših osnovnih nalog pri prihodnjih dogodkih ta, da še dodatno poskrbimo za varnost ter udeležencem vzbudimo občutek sproščenosti in tudi tako ohranimo njihovo zaupanje. Osnova druženja in dogodkov se ne bo spreminjala, le način bomo morali prilagoditi tako, da se bodo udeleženci brez pomislekov udeležili druženj.

Kdaj bomo lahko šli po vašem mnenju s polno paro naprej?

Pomembna je dobra prometna dostopnost Slovenije in širše regije Alpe Jadran ter dobra epidemiološka slika države. Z nadaljnjim upoštevanjem visokih higienskih in varnostnih standardov ter praks lahko skupaj ustvarimo varno in zdravo okolje za srečanja. Ko bodo ti kriteriji izpolnjeni, lahko pričakujemo, da bomo šli s polno paro naprej.

Kaj pride po epidemiji?

Če za vsakim dežjem posije sonce, je poslovna analogija lahko takšna, da po vsaki epidemiji pride čas za rast. Realistična ocena tega, kar pride po epidemiji pa je vzpostavitev nove, zdrave in varne realnosti.

Povezava do objave v Kongres Magazine