Naše prednosti so odraz bistvenih vrednot podjetja Go Green.

NEPREKOSLJIVA KAKOVOST Z OSEBNO NOTO

Zadovoljne stranke so temelj našega uspeha, zato si vedno prizadevamo za osebni pristop in odnos z vsakim od naših poslovnih uporabnikov, pa tudi zasebnih potnikov. Stremimo k uporabi najboljših praks pri vsem, kar počnemo, in upoštevamo najvišje varnostne ter zdravstvene standarde. Ponosni smo, da smo prav mi referenca za visoko postavljena merila. 

ČLOVEŠKI VIRI – NAŠE NAJBOLJ DRAGOCENO PREMOŽENJE

V krajih, kjer delujemo vsakodnevno, smo med vodilnimi podjetji svoje branže, zato z največjo skrbnostjo izbiramo svoje vodnike in voznike ter jim nudimo nenehno usposabljanje o destinacijah, s čimer vzpostavljamo in vzdržujemo najbolj strokovno podkovano ekipo, ki bo strankam vedno ponudila optimalne storitve. Brez pomislekov bomo vedno in povsod vlagali prav v svoje ljudi.

KDO SMO

blaz-ahcan

Blaž Ahčan
Direktor podjetja
pismo

Kot direktor podjetja se Blaž v celoti posveča svoji odgovornosti povezovanja in usklajevanja vseh članov ekipe, projektov in predvsem izzivov, kako svojim strankam vedno ponuditi izjemne storitve
Preberi več

bostjan-korosec

Boštjan Korošec
Vodja marketinških kampanj

pismo

Boštjan je izjemen vodja marketinga – usklajuje in organizira marketinške projekte podjejta, poleg tega pa sodeluje tudi pri izvedbi prevoznih storitev.
Preberi več

igor-kogovsek

Igor Kogovšek
Vodja prodaje DMC

pismo

Igor si je zastavil zelo visoke cilje, zahvaljujoč trdemu delu pa je v zgolj dveh letih napredoval s položaja voznika do enega ključnih članov pisarniškega osebja Go Green.
Preberi več

primoz-bizjak

Primož Bizjak
Vodja prevoznih storitev

pismo

Vsak potnik je deležen najboljše možne storitve, saj se Primož dobro zaveda, da je pomembna res vsaka najmanjša podrobnost, če želimo ponuditi izjemno izkušnjo.
Preberi več

tanja-locicnik

Tanja Ločičnik
Vodja prodaje M.I.C.E.
pismo

Tanja je navdušena organizatorka in načrtovalka najrazličnejših dogodkov, še zlasti takšnih kjer je potrebno razmišljati ‘out of the box’. Meni, da se ključ do uspešnega dogodka skriva v najmanjših podrobnostih.
Preberi več