Splošni pogoji za prevoze oseb in najem vozila z voznikom
Splošni pogoji storitev prevoza oseb in najema vozila z voznikom podjetja EKOTURIZEM d.o.o. – GoGreen
Ponudba: prevoz oseb, najem vozila z voznikom
IZVAJALEC STORITEV: EKOTURIZEM d.o.o. (v nadaljevanju izvajalec), Dunajska cesta 152, Ljubljana, Slovenija, SI 76897460
Firma: EKOTURIZEM, svetovanje in marketing, d.o.o.
Skrajšana firma: EKOTURIZEM d.o.o.
Sedež: Dunajska cesta 152, Ljubljana, Slovenija
Poslovni naslov: Dunajska cesta 152, Ljubljana, Slovenija
Matična številka: 3632610000
Identifikacijska številka za DDV in davčna številka: SI 76897460
Družba EKOTURIZEM d.o.o. je zavezanka za plačilo DDV-ja.
Številka licence Ministrstva za infrastrukturo RS: G012022/06083, veljavna do 26.3.2026
Družba je vpisana v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani dne 15.10.2009, SRG številka: 2009/29105.
Osnovni kapital: 16.000,00 EUR.
TRR: IBAN SI56 0310 2100 0538 997, odprt pri SKB d.d.
T: +386 01 620 08 55
E: info@go-green.si
- člen – IZVAJALEC
Izvajalec EKOTURIZEM d.o.o. – GoGreen izvaja storitve z vozili po veljavnih predpisih, ki urejajo področje storitev prevoza. Skladno s tem izda splošne pogoje storitev, ki so temelj vsake opravljene storitve.
- člen – NAROČNIK
Naročnik je vsaka pogodbena stranka oz. naročnik storitve preko ponudbe, ki jo ponudi izvajalec. Naročnik je hkrati tudi plačnik storitve. Prevozno naročilo lahko odda le polnoletna oseba. Izvajalec ne opravlja prevozov mladoletnih oseb brez spremstva ali pooblastila skrbnika.
Naročnik naročilo odda preko elektronske pošte info@go-green.si: naročnik odda pisno naročilo z vsemi potrebnimi podatki: tip vozila in število potnikov, relacijo prevoza, trajanje prevoza ter datum, uro in lokacijo odhoda ter vse podrobnosti potrebne za izvedbo prevoza (npr. program potovanja itd.)
Naročnik prevoza koristi kapacitete vozila skladno s specifikacijo navedeno v splošnih pogojih ali ponudbi, ki jo prejme od izvajalca. Izvajalec ni obvezen nuditi storitev nikomur, ki ne soglaša s temi splošnimi pogoji, kar izrecno potrdi s potrditvijo ponudbe.
V primeru prevoza v tujino je naročnik ob rezervaciji dolžan sporočiti vse okoliščine, ki bi lahko vplivale na vstop in prevoz po tuji državi. Prav tako je dolžan poskrbeti, da imajo potniki ustrezno veljavne potne listine (veljavnost minimalno še 6 mesecev). V nasprotnem primeru naročnik odgovarja za vse nastale posledice.
- člen – POTRJENA PONUDBA
Izvajalec naročniku na podlagi naročila iz prejšnjega člena pripravi ponudbo in mu jo posreduje preko elektronske pošte v potrditev.
Ponudba se šteje za potrjeno, ko naročnik le to pisno potrdi ter plača znesek opredeljen v ponudbi do datuma zapadlosti. S potrditvijo ponudbe se naročnik izrecno strinja tudi s temi splošnimi pogoji. Če plačilo s strani naročnika ni izvedeno do datuma opredeljenega v ponudbi, naročilo ni veljavno in ne obstajajo nikakršne obveznosti s strani izvajalca do naročnika.
V kolikor naročnik ne potrdi ponudbe in ne plača zneska, opredeljenega v ponudbi do datuma zapadlosti, pogoji iz ponudbe, vključno s ceno, ne veljajo več.
Potrjena ponudba vsebuje podatke naročnika, število oseb, potrditev zahtevanega termina, lokacije vstopa oziroma začetka poti, vse vmesne postanke, lokacija končne poti ter fiksno določeno ceno za rezervirano storitev.
V primeru dodatnih stroškov, ki jih ob pripravi ponudbe ni bilo mogoče vnaprej izračunati in/ali zaradi dodatnih zahtev naročnika se dodatni stroški obračunajo.
Po sklenitvi prevoznega naročila mora naročnik sporočiti ime in telefonsko številko za potrebe komunikacije. Naročnik mora zagotoviti, da bo v času prevoza na tej številki ves čas dosegljiv.
- člen – SPREMEMBE NAROČILA
Spremembe naročila prevoza so možne le ob predhodni potrditvi izvajalca do 72 ur pred predvidenim odhodom.
Spremembe, ki vplivajo na ceno, izvajalec upošteva pri pripravi nove zavezujoče ponudbe, ki jo mora naročnik potrditi in doplačati morebitno razliko v ceni skladno z določili nove ponudbe.
- člen – PLAČILO STORITVE
Gotovinsko plačilo ali plačilo preko predračuna se izvrši pred pričetkom same vožnje, za kar se izda ustrezen dokument o plačilu vožnje. Možno je tudi kartično plačilo preko POS terminala, v kolikor naročnik izvajalcu to sporoči 48 ur pred pričetkom prevoza. Drugačne oblike plačila imajo pogodbene stranke, ki naročajo storitve izvajalca za svoje upravičence. V tem primeru je obvezen dokument prejeta naročilnica ali pogodba oziroma ponudba podjetja ter pisno naročilo v obliki e-sporočila. Spisek potnikov je v tem primeru tudi obvezna sestavina naročila. Pogodbeni partnerji so upravičeni do plačila računa v dogovorjenem roku (po pogodbi) ali datumom določenim na izdanem računu.
Cene storitve so izražene v EUR z DDV.
- člen – VARNOST IN ODGOVORNOST
Vsa vozila imajo licenco za prevoz potnikov, so ustrezno pregledana in so v skladu z zakonodajo REPUBLIKE SLOVENIJE, nezgodno zavarovanje potnikov je vključeno v ceno prevoza. Vsa vozila imajo tudi AVTO ASISTENCO ZAVAROVALNICE TRIGLAV d.d.
Dodatne dolžnosti voznika vozila nalagajo obveznost ravnanja v smislu dobrega gospodarja tako v odnosu do vozila kot do potnikov.
- člen – VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna skrb našega podjetja. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim odkritjem, skladno v veljavno zakonodajo tega področja.
- člen – ODPOVED PREVOZA S STRANI IZVAJALCA
Zanj šteje vsaka odpoved prevoza izvajalca. Izvajalec lahko delno ali v celoti odpove prevoz, če pred ali med njegovo izvedbo nastopijo okoliščine, katerim se ni bilo mogoče izogniti, jih predvideti ali preprečiti. Izvajalec je uporabnike dolžan obvestiti o odpovedi najmanj 2 dni pred pričetkom prevoza in jim v celoti vrniti vplačani denar.
V primeru nezmožnosti izvedbe ali prekinitve prevoznega naročila zaradi višje sile ali izrednih okoliščin, ki jih ni bilo mogoče predvideti (zunanjega vzroka, ki ga ni bilo mogoče pričakovati, ga preprečiti, se mu izogniti ali ga odvrniti) in ko zaradi tega pravočasno nadaljevanje vožnje ni možno, izvajalec ne odgovarja za nastalo škodo, ki utegne iz tega izvirati. Kot višja sila se štejejo tudi teroristična dejanja in kibernetski napad.
Teroristično dejanje je vsako nasilno dejanje, ki ogroža človeško življenje, premično oziroma nepremično premoženje ali infrastrukturo, in sicer s silo, nasiljem ali grožnjo in je izvedeno zaradi političnih, verskih, ideoloških ali podobnih namenov ter ima namen vplivati na vlado kakšne države ali ustrahovati javnost ali kak njen del, ali pa ima tak učinek.
Kibernetski napad je zlonamerni napad z uporabo oziroma prek delovanja računalnika, računalniškega sistema, računalniške programske ali strojne opreme, zbira podatkov, informacijskih zbirk podatkov, mikročipa, integriranega vezja ali podobne naprave v računalniški ali drugi opremi, zlonamerne kode ali procesa kakšnega drugega elektronskega sistema.
- člen – ODPOVED PREVOZA S STRANI NAROČNIKA
Naročnik lahko kadarkoli odpove naročilo. Naročnikova odpoved potovanja mora biti opravljena pisno, preko elektronske pošte na elektronski naslov info@go-green.si. Odpoved je potrjena šele, ko jo izvajalec pisno potrdi.
Odpovedi pogoji:
- če se storitev odpove do 48 ur pred začetkom storitve, ni odpovednih stroškov,
- če se storitev odpove med 48 ur in 24 dnem pred začetkom storitve, znaša strošek odpovedi 50 % dogovorjenega zneska storitve,
- če se storitev odpove v manj kot 24 ur pred začetkom storitve, se zaračuna 100 % znesek storitve. V primeru odpovedi manj kot 24 ur pred pričetkom vožnje, je potrebno odpoved poleg elektronskega sporočila, odpoved sporočiti tudi na dežurno telefonsko številko 051 303 404.
V primeru velike zasedenosti kapacitet so lahko odpovedni pogoji tudi drugačni, kar se opredeli v ponudbi.
- člen – PREVOZ
Ko naročnik zasede svoje mesto v vozilu, voznik začne z vožnjo v smeri dogovorjene destinacije. Prevoz se opravi z v ponudbi dogovorjenim ali boljšim tipom vozila.
Vozniki izvajalca poskrbijo za meet&greet servis, kar pomeni da sprejmejo potnike na dogovorjenem mestu, v avli prihodov na letališčih ali v hotelskih recepcijah in jih pospremijo do vozila ter poskrbijo za prtljago. Oblečeni so v obleko in prepoznavno zeleno kravato in govorijo tekoče slovensko in angleško. Vsi vozniki imajo podpisan NDA sporazum, zato v vozilu zagotavljamo maximalno diskretnost in udobje.
- člen – PRTLJAGA
Naročnik prevoza je upravičen do 1 kos ročne prtljage 10 kg in 1 kos osebne prtljage do 25 kg na osebo. Ob predhodni najavi vsaj 72 ur pred odhodom ter doplačilu je možna dodatna prtljaga.
V vozilo ni dovoljeno vnašanje in prevažanje nevarnih snovi in substanc ali snovi, katere so prepovedane z zakonom v vseh državah po katerih bo potekalo potovanje.
Izvajalec ne odgovarja za osebne stvari izgubljene ali pozabljene v vozilu.
- člen – SPLOŠNA PRAVILA MED VOŽNJO
Splošna pravila, ki jih je naročnik dolžan upoštevati v času opravljanja prevoza:
- med vožnjo je prepovedano vstajanje in sprehajanje po vozilu,
- v kolikor vozilo razpolaga z varnostnimi pasovi, so jih potniki dolžni uporabiti,
- hrana in pijača v vozilu nista dovoljeni (vnos steklene embalaže v vozilo ni dovoljen),
- kajenje v vozilu je strogo prepovedano,
- prtljaga se obvezno odlaga v za to namenjene prostore,
- vnos nevarnih predmetov v vozilo ni dovoljen,
- živali v vozilu brez predhodne najave in potrditve s strani izvajalca niso dovoljene.
Potnik ne sme vstopiti v vozilo oz. ga mora na zahtevo voznika zapustiti če:
- kaže vidne znake, da je pod vplivom alkohola, mamil ali drugih psihoaktivnih snovi,
- je obleka ali prtljaga potnika tako umazana, da lahko povzroči škodo drugim potnikom ali umaže vozilo,
- s svojim obnašanjem ogroža javni red in mir, predstavlja nevarnost za vožnjo ali potnike ali voznika,
- je poškodovan ali bolan in obstaja možnost, da bi se njegovo zdravstveno stanje poslabšalo,
- ima pri sebi prtljago, ki vsebuje: vnetljive, eksplozivne, radioaktivne, korozivne, kužne, strupene in druge snovi, ki predstavljajo nevarnost in lahko povzročijo hujše posledice osebam in vozilu,
- ima pri sebi prtljago, ki vsebuje predmete in snovi, katerih prevoz je prepovedan z zakonom.
V primeru nevarnega vedenja potnikov pri čemer s tem ravnanjem lahko sebi in drugim povzročijo telesne poškodbe, je voznik obvezen zaustaviti vožnjo, ter pred nadaljevanjem vožnje zavarovati varnost ostalih potnikov in vozila.
Če se pred ali med izvedbo prevoza ugotovi, da lokacija (naslov), navedena v naročilu, z izbranim vozilom ni dosegljiva, si izvajalec pridružuje pravico, da predlaga nadomestno lokacijo oziroma najbližjo možno lokacijo.
Ukrepi za zaščito voznika in potnikov pred nalezljivimi boleznimi se izvajajo skladno z vsakokrat veljavnimi priporočili NIJZ.
- člen – PREVOZI OTROK
Ob naročilu, pri katerem je vsaj eden od potnikov otrok, je naročnik dolžan javiti težo, višino in starost otroka, ter določiti osebo, ki velja za spremljevalca otroka.
Otroci morajo med vožnjo sedeti na otroških sedežih, skladno s predpisih o varnosti v cestnem prometu in biti pripeti z vgrajenimi varnostnimi pasovi. Otroci, starejši od treh let in manjši od 150 cm, pa se smejo prevažati le na sedežih, ki niso prednji sedeži.
Naročnik je dolžan priskrbeti ustrezno število spremljevalcev za skupino otrok skladno s Pravilnikom o spremljevalcih pri prevozu skupin otrok. Spremljevalec skrbi za varnost otrok pri vstopanju v vozilo in izstopanju iz njega. Spremljevalec skrbi za red v vozilu med prevozom. Spremljevalec mora pred začetkom vožnje zagotoviti, da vsi otroci sedijo na sedežih in so ves čas vožnje ustrezno pripeti z vgrajenimi varnostnimi pasovi. Kadar sta v vozilu dva spremljevalca, morata biti razporejena med otroki (spredaj in zadaj), če je v vozilu več spremljevalcev, morajo biti razporejeni med otroki (spredaj, na sredini in zadaj).
- člen – PREKINITEV VOŽNJE
Prekinitev vožnje med začetno in končno destinacijo pomeni postanek, pri čemer vozilo zapustijo vsi potniki. Na krajših poteh do 200 km je predviden postanek do 15 min, ter do 30 min na daljših poteh. Če potniki zahtevajo daljše in/ali pogostejše postanke bodo ti mogoči samo v primeru soglasja vseh potnikov in pod dodatnim pogojem, da takšni postanki po oceni voznika ne bodo vplivali na uro prihoda v namembni kraj. V kolikor potniki ne bodo upoštevali opozorila voznika in/ali bodo na kakršenkoli način ovirali prevoz, izvajalec ne odgovarja za morebitne zamude in za posledice zamude.
- člen – OBVEZNI POČITKI ZA VOZNIKE AVTOBUSA
Naročnik se z naročilom storitve prevoza obvezuje, da bo spoštoval navedbe Uredba EU 561/2006, katera navaja, da dnevni čas vožnje enega voznika ne sme presegati 9 ur, časovna odsotnost pa 13 ur (pri tem je potrebno upoštevati čas dostave do odhodnega mesta) oz., da čas vožnje z dvema voznikoma ne presega 18 ur dnevno, odsotnost pa 21 ur. Nadalje se naročnik zavezuje, da bo spoštoval dnevni počitek 11 ur oz. skrajšan počitek 9 ur največkrat 3-krat tedensko. Pri daljših potovanjih mora po šestih dneh dela nujno slediti en dan počitka (min 24 ur).
Naročnik mora v celoti slediti najavljenemu programu, ki ga potrdi izvajalec v naročilu. Brez predhodne potrditve izvajalca, spremembe med izvajanjem prevoza niso možne. Vsakršno odstopanje od navedene poti prevoza in časovnice rezultira v razliki v ceni in je lahko predmet dodatnega plačila skladno s 3. členom teh Splošnih pogojev.
Če naročnik ob izvajanju naročila ne upošteva določil iz prejšnjega odstavka tega člena, je dolžan kriti dodatne stroške voznikov in dostave ter morebitnih glob izhajajočih iz spremembe naročila, vse vsled temu, da izvajalec opravi prevoz skladno z določili veljavne zakonodaje, pri čemer naročnik eksplicitno jamči, da bo izvajalcu povrnil vsakršno škodo (dejanska ugotovljena škoda, izgubljen dobiček, stroški glob in kazni, ki jih prejme naročnik in drugo), ki mu pri tem utegne nastati.
- člen – OKVARA VOZILA
Če je prevoz prekinjen zaradi vzrokov, za katere potnik ne odgovarja, ima potnik pravico: zahtevati, da ga izvajalec s svojim ali drugim primernim prevoznim sredstvom prepelje do namembnega kraja ali zahtevati, da ga izvajalec skupaj s prtljago v primernem roku prepelje v odhodni kraj in odstopiti od pogodbe in zahtevati od izvajalca vrnitev plačanega zneska iz ponudbe.
Če pride do prekinitve prevoza zaradi višje sile, obveze izvajalca iz predhodnega odstavka ne veljajo.
Za morebitno škodo, ki nastane zaradi zamude oziroma prekinitve potovanja, je izvajalec odgovoren do dvojnega zneska iz ponudbe.
- člen – KONEC VOŽNJE
Konec vožnje nastopi takrat, ko na končni destinaciji vozilo zapustijo vsi potniki.
- člen – ODGOVORNOST NAROČNIKA PO KONCU VOŽNJE
Naročnik je odgovoren za morebitno nastalo škodo, ki jo povzročijo potniki v oz. na vozilu in je dolžan povrniti vse stroške (popravila, prevoza na servis, izrednega čiščenja ipd).
Če je vozilo po koncu prevoza tako umazano, da je za vrnitev v stanje, v kakršnem je bil pred začetkom prevoza, potrebno več kot samo standardno čiščenje, je naročnik dolžan izvajalcu plačati dodatno oziroma kemično čiščenje. V standardno čiščenje med drugim ni vključeno npr. čiščenje politih tekočin oziroma ostankov hrane, človeških ali živalskih izbljuvkov, izločkov ali iztrebkov, odstranjevanje madežev po sedežih, tepihih in drugih tekstilnih oblogah v vozilu, odstranjevanje vonja po cigaretah, odstranjevanje živalskih dlak.
- člen – REKLAMACIJE
V kolikor naročnik med prevozom ugotovi pomanjkljivosti ali neustreznosti storitve, ki jih ni mogoče odpraviti ali rešiti z voznikom, mora o tem nemudoma obvestiti izvajalca na dežurni telefon: 051 303 404, da slednji čimprej poskrbi za ustrezno rešitev. V kolikor reklamacija na kraju samem ni bila rešena, mora naročnik čimprej oz. najkasneje v 8 dneh po opravljeni storitvi, podati pisno reklamacijo, ki mora vsebovati podatke o naročniku, natančen opis dogodkov ter ustrezne dokaze. Reklamacijo pošlje po e-pošte na info@go-green.si.
Izvajalec naročniku v roku 8 dni poda odgovor, najkasneje v roku 60 dni pa dokončno odloči o reklamaciji. Reševanje reklamacije je mogoče le ob upoštevanju zgoraj opisanega postopka. Če naročnik ne soglaša z rešitvijo reklamacije/pritožbe, vloži tožbo na pristojno sodišče skladno z določili 21. člena teh Splošnih pogojev.
- člen – REŠEVANJE SPOROV
Prevozno naročilo, sklenjeno na podlagi teh Splošnih pogojev, je sestavljeno in se bo presojalo v skladu s pravom po sedežu izvajalca. Stranki si bosta prizadevali sporazumno reševati morebitna nesoglasja. V primeru, da to ni mogoče, sta stranki sporazumni, da je za spore iz prevoznega naročila pristojno stvarno pristojno sodišče, ki je krajevno pristojno v skladu s sedežem izvajalca.
Družba EKOTURIZEM d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Družba EKOTURIZEM d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
- člen – VELJAVNOST IN SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV
Izvajalec si pridržuje pravico kadarkoli spremeniti ali dopolniti te Splošne pogoje ter jih objaviti na www.go-green.si. Za naročnika veljajo splošni pogoji, ki so bili objavljeni na dan pisne potrditve naročila.
Ljubljana, 20. 8. 2024