Trženjske rešitve

Naše trženje odlikuje visoka učinkovitost ter napredne tehnološke rešitve za podporo oziroma podporne storitve trženjskim dejavnostim v avtomobilski in športni industriji.

Zavedamo se, da je uspešnost vaših trženjskih dejavnosti odvisna od več dejavnikov. Vendar vam tehnična podpora podjetja Go Green lahko ponudi bistveno več, kot morda pričakujete. Z osebnim pristopom, pozornostjo na najmanjše podrobnosti ter naravnanostjo na doseganje najboljših rezultatov vam bomo pomagali vzpostaviti dejavnosti trženja ter skrbeli za nemoten potek in uspešnost tovrstnih projektov – kadarkoli in kjerkoli.

S pomočjo rešitev informacijske tehnologije, ki smo jih razvili sami in za katere skrbi kreativna in zanesljiva ekipa strokovnjakov, vam lahko zagotovimo izjemne rezultate in omogočimo krepitev prodaje.

Ostali trženjski in družabni dogodki

Doslej smo poskrbeli tudi za organizacijo drugih dogodkov, pripravili sprejeme in seminarje v podporo avtomobilskih znamk, predstavitev novih izdelkov ipd.

 

Nekaj naših nedavnih trženjskih projektov:

Največja MINI testna vožnja

Dva dogodka (MINI 1 in MINI 2) sta predstavila nove modele znamke MINI na slovenskem tržišču. Na voljo je bilo več kot 60 vozil, testno vožnjo pa si je lahko privoščil vsakdo (edini pogoj je bil, da je imela oseba vozniško dovoljenje več kot dve leti), ki si je želel voziti in preizkušati vozila znamke MINI.

V podjetju Go Green smo uredili vse, kar je bilo potrebno za nemoteno in uspešno izvajanje projekta: od sprejema strank, priprave uporabniških pogodb, predaje vozil, preverjanja stanja ob vrnitvi pa do čiščenja, itd.

Največja MINI testna vožnja

YUC BMW

Od januarja do septembra 2014 smo organizirali vse vidike kampanje, ki je predstavljala različne modele vozil BMW potencialnim poslovnim (torej ne zasebnim) strankam – udeležencev je bilo več kot 1.300. Podpora Go Green je bila ključnega pomena: razvili smo programsko opremo za dodeljevanje vseh 390 avtomobilov, ki so bili na voljo, upravljali rezervacije ob upoštevanju razpoložljivosti, časovne razporede, beležili morebitno škodo na vozilih ipd. Kampanja je potekala na šestih različnih lokacijah, skupno število prevoženih kilometrov z vsemi avti pa je bilo več kot 1,6 milijona. Ob upoštevanju vsega naštetega je bil projekt res ogromen zalogaj in velika odgovornost, vendar smo se ga lotili pogumno in z veseljem ter ga zaključili več kot uspešno – in komaj čakamo na podobne izzive v prihodnosti.

BALKANATION

26. septembra 2015 smo sodelovali pri organizaciji atletskega tekmovanja, v katerem so sodelovali atletinje in atleti iz kar devetih balkanskih držav. Tekmovanje je rezultat pobude Atletske zveze Slovenije, Balkanske atletske zveze, Atletskega kluba Velenje ter Občine Velenje, Go Green pa smo se pri organizaciji predstavili kot partner dogodka, ki je poskrbel za prevozne in marketinške storitve. Počutje tekmovalcev, podpornih timov in obiskovalcev je za odlično organizacijo tekmovanja ključnega pomena. Dejstvo, da so tekmovalci prišli iz različnih predelov Slovenije, pa tudi iz držav nekdanje Jugoslavije, Grčije, Turčije, Armenije in celo Cipra, govori o logistično zahtevnem projektu, ki nam je odlično uspel. Pred, med in po dogodku je na prizorišču vladalo sproščeno vzdušje, dinamično načrtovano tekmovanje pa je zagotovilo, da je bilo tekmovanje zanimivo tudi za širše občinstvo. Go Green je s pristopom k temu projektu znova poudaril, da je šport področje, ki ga dobro poznamo in zavzeto podpiramo.

 

 

NA FORD KARAVANI Z LEGENDARNIMI MUSTANGI

V tednu 24. avtomobilskega salona Slovenija, smo skupaj z organizatorji ‘zapeljevali’ po Ljubljani in njeni okolici. Avtosalon je potekal med 27.3. in 2.4.2017 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani, našim izkušenim, šolanim in iznajdljivim Go Green voznikom pa je pripadla posebna čast in izvedba ključne naloge projekta – voziti kar pet ameriških legend-Mustangov in poskrbeti za varno vožnjo ter virtuozni prikaz sposobnosti tako voznikov kot #neukrotljivih Mustangov.

»Videz. Moč. Pogum.« in še mnogo več… 5-dnevna karavana je potekala vsak dan od 7.00 do 18.00 ure na najbolj obiskanih točkah mesta, pa tudi na prav neverjetnih lokacijah. Z domiselnim programom in vrhunsko izvedbo so naši vozniki več kot upravičili Mustangov slogan »Videz. Moč. Pogum.«
Oglejte si: napovednik karavane #neukrotljivi Oglejte si: Denis Avdić in Robert Deželak povesta Jani Morel o presenečenju, ki jo čaka po dopustu

Bloger @Had: »Imajo voznike, zelo dobre voznike, ki vedo, kako se streže vsem tem konjem pod pokrovom. Fantje imajo izkušnje, predvsem pa obvladujejo vozila – zadnji pogon, gladek asfalt ljubljanskih ulic – popoln recept za katastrofo. Sicer bi imel ta avto – za vikend na poligonu, kjer so velike izletne cone, predvsem pa, kjer so kontrolirani pogoji. Sicer pa dvomim, da bi prinesel nazaj kaj več od ključa!« 🙂

Česa vse nismo počeli … Trije naši vozniki so v Mariboru snemali reklamni oglas s Filipom Flisarjem, izvajali ‘nemogoče’ obrate na poligonu, se vozili z blogerjem Komatarjem, pa Hadom, tekmovali z Mustangi in Ponyji z Radio 1, izvedli krožno vožnjo po ljubljanskem BTC-ju, malicali v Street foodu, prevzeli sendviče na Žitu in jih kot darilo odpeljali do Gasilske brigade, izvedli ‘avtobudnico’ za študente na Kardeljevi ploščadi, ‘grmeli’ namesto vremena, se vozili po vseh koncih Ljubljane, mostovih, nadvozih in podvozih, pozdravili in popeljali pa so številne slovenske junake: Filipa Flisarja, Ilko Štuhec, Domna Prevca, Jurija Tepeša, Bineta Volčiča, Jožeta Robežnika, Jano Morel in številne naključne sovoznike, ki so uživali v vožnji z Mustangi in našimi vozniki. #neponovljivo #neukrotljivi